ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

جانارلی، سوپر اسپرت لبنانی

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

جانارلی، سوپر اسپرت لبنانی
 
طراحان هایپرکار "لیکان" (یکی از محصولات شرکت لبنانی W موتور) از جدیدترین طرح خود در قالب خودرویی اسپرت رودستر با نام "جانارلی (Jannarelly)" پرده برداری کرد و در ادامه عنوان کرد که این محصول را در فوریه 2016 و در شهر دبی همراه با جزییات و طرح نهایی معرفی خواهد کرد.
این خودرو در واقع زایده‌ای از فکر طراح پشت پرده هایپرکارهای لیکان و فنیر از کمپانی W موتورز، یعنی آنتونی جانارلی است، به همین دلیل نام طراح بر روی آن گمارده شده و به نظر می‌رسد که به صورت مستقل توسعه پیدا کند، ولی با قطعاتی فیبرکربنی و مواد کامپوزیتی که نتیجه آن خودرویی اسپرت رودستر با درهایی کوچک و سبک طراحی قدیمی رودسترهای دهه 50 و 60 میلادی می‌شود. در واقع اینگونه اتومبیل‌های مستقل مثل خودروی بیست آقای رضوانی، معمولا در کلاس‌های اسپیدیستر (سبک طراحی شبیه به رضوانی بیست و آریل اتم و...) ساخته می‌شود و این خودروی جانارلی هم به همین صورت توسعه یافته است، یعنی بدون سقف و به همراه پیشرانه‌ای بزرگ.
از لحاظ فنی هم این اتومبیل به یک قاب فولادی و پنل‌های آلومینیومی مجهز شده که درون آن یک پیشرانه شش سیلندر 24 سوپاپه بکار گرفته شده است، ولی تاکنون صحبتی در رابطه با مقدار قدرت و گشتار تولیدی و حجم آن به میان نیامده که قرار است این اطلاعات در فوریه 2016 به طور رسمی ارائه شود.
منبع: خودروبانک


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 دی 1394برچسب:خودروبانک,,

] [ 19:8 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه